דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרצה אורח לשדרוג האירוע 

מאת    [ 03/06/2009 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 5082 פעמים ]

הזמנת מרצה אורח לאירוע הרמת כוסית יכולה לשדרג את המאורע, להפוך אותו מסתם עוד אירוע על הלוח השנה שאליו מחויבים לבוא - לאטרקציה אמיתית.
אירועי הרמת כוסית הם אירועים נפוצים בארגונים שונים בעיקר בחגים ובאירועים מיוחדים של הארגון. המנהלים והעובדים מתכנסים, שותים קצת יין, אוכלים קצת בורקסים, מפרגנים למי שצריך, מספרים על ההישגים ועל הציפיות והיעדים לעתיד. נשמע נחמד, אך לא יותר מזה.
אבל אם מסתכלים על זה לעומק מגלים שדווקא אירועי הרמת הכוסית, בהם האווירה יותר משוחררת ופחות מעונבת היא הזדמנות מצוינת עבור המנהלים לחדד מסרים, לשנות תהליכים ולגבש את צוות העובדים. בשנים האחרונות עלתה המודעות לחשיבות האירוע בארגונים השונים ולכן אפשר לזהות מאמצים מיוחדים להפוך את הרמת הכוסית לאירוע לא שגרתי ומהנה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות הזמנת מרצה אורח להרצאה בנושאים שונים זה יביא לשדרוג האירוע ויהפוך אותו למעניין הרבה יותר.

איך לתכנן נכון הרצאת אורח

להזמין מרצה אם כן זו החלטה שיכולה להפוך את אירוע הרמת הכוסית לאירוע בלתי נשכח, אך כדי שזה יקרה צריך להזמין מרצה נכון ואת ההרצאה הנכונה. כדי שזה יקרה יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים ולהתאים אליהם את אופי המרצה וההרצאה.
ראשית, חשוב להגדיר את קהל היעד. חשוב לדעת כמה אנשים יהיו נוכחים באירוע משום שיש מרצים וסוגי הרצאות שמתאימים למספר מסוים של אנשים. כמו כן ישנם מרצים שלא מוכנים להופיע בפני קהל מצומצם. בנוסף, יש למצוא את המכנה המשותף של הקבוצה, תחומי עניין משותפים מעבר לענייני העבודה ולהתאים את ההרצאה למשתנים אלו.
יש להגדיר את מטרת ההרצאה. אם היא לימודית יש להזמין מרצה בתחום הרלוונטי, אם מטרתה היא להפשיר את הקרח ולבדר יש להזמין מרצים המתמחים בהרצאות מן הסוג הזה.
בנוסף חשוב להגדיר את התקציב. במידה ותרצו מרצה מוכר בתחומו כמובן שתיאלצו לשלם יותר. חשוב לדעת כי מרצים גובים יותר בסופי שבוע. במידה וההזמנה נעשית במסגרת החברה ההוצאה על ההרצאה נחשבת כהוצאה מוכרת.

חברות הרצאות - מרצה לכל נושא

ומאיפה משיגים מרצה - ובכן, ישנן היום מספר חברות הרצאות הפועלות בארץ ומחזיקות ארסנל של מרצים כמעט בכל תחום שרק תרצו. היתרון בלהזמין מרצה מחברה מוכרת הוא בכך שהסיכוי להפתעות לא צפויות הוא נמוך. במידה והמרצה שהזמנתם לא יוכל להגיע תעמיד לרשותכם החברה מרצה אחר באותו הנושא. כמובן שהזמנה מחברה כזו נעשית בצורה מסודרת, תחת חוזה, ולכן המחיר שנקבע מראש הוא המחיר שייגבה מכם.
לסיכום, אירוע הרמת כוסית לא חייב להיות בנאלי ומשעמם. עם קצת השקעה אפשר להפוך את האירוע הזה לאירוע מהנה ומעניין, כזה שהמשתתפים בו ירגישו שהמתכננים השקיעו מחשבה, זמן וכסף ויצאו ממנו עם טעם של עוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב